Skip til primært indhold

Information til leverandører

Leveringsadresse, krav til levering, adresselabels og ordrer der ikke er dannet i OUH's indkøbssystem

Leveringsadresser og EAN nr.

Odense Universitetshospital

J.B. Winsløws Vej 6
Indgang 211
Centrallager, Port 1
5000 Odense C

Faktura EAN nr.: 5798002497588 eller 5798002506020
(Aflæses på ordren)

Odense Universitetshospital

J.B. Winsløws Vej 6 B
Indgang 212 B
Sterillager, Port 2
5000 Odense C

Faktura EAN nr.: 5798002574791
(Aflæses på ordren)

Odense Universitetshospital

J.B. Winsløws Vej 6 B
Indgang 212 B
Sterillager, Port 2, LAGERVARE
5000 Odense C

Faktura EAN nr.: 5798002497762
(Aflæses på ordren)

Odense Universitetshospital

Svendborg Baagøes Allé 15
Varemodtagelsen, Sterillager
5700 Svendborg

Faktura EAN nr.: 579800218363
(Aflæses på ordren)

Aflæses på ordren. Se eksempel på ordre.

Faktura EAN nr.: XXX

Oversigtskort over OUH

Leveringskrav til leverandør

Adresselabel med præcis leveringsinformation, se punkt 3 og 4, skal placeres udenpå pakken/pallen.
Følgeseddel skal som minimum indeholde samme information, som angivet på adresselabel, og skal placeres udenpå pakken/pallen ved siden af adresselabel. Vi ser det som en stor fordel, hvis følgesedlen indeholder en stregkode med OUH's ordrenummer.
Den valgte transportør, samt undertransportør, som I benytter, skal kunne levere på den angivne leveringsadresse.

Krav til adresselabel

Hver pakke/palle skal påføres en adresselabel, der som minimum skal indeholde følgende information:

  1. Jeres virksomheds navn
  2. OUH's ordrenummer
  3. OUH's rekvirentnummer
  4. OUH's leveringsadresse (angives præcist/bogstaveligt som den står på ordren)
  5. Rekvirentnavn/rekvirent

Ordrer, der ikke er dannet i OUH's indkøbssystem

Såfremt en afdeling bestiller varer enten pr. telefon, mail el.lign., opfordres I som leverandør til at bede afdelingen om at oprette en ordre direkte i OUH's Indkøbssystem, så I modtager en ordre med alle informationer jf. ordreeksemplet i pkt. 4.
En leverance uden ordre i Indkøbssystemet betyder længere leveringstid til klinikken, samt en forsinkelse i betalingsprocessen, idet OUH's Logistikmedarbejdere mangler information til en hurtig ekspedition.

APPFWU01V