Skip til primært indhold

Velkommen til Klinisk IT

Vores kerneydelser er blandt andet brugersupport, lokal og regional forvaltning af it-systemer (herunder af EPJ) samt lokal og regional udvikling.

Klinisk IT er organiseret i seks funktionsområder med hver deres respektive funktionsledere på nær ledelsessekretariatet, der refererer direkte til afdelingschefen

  • Digitalisering og Forvaltning
  • EPJ Forvaltning
  • IT Drift og Support
  • Udvikling
  • Nyt OUH IT
  • Ledelsessekretariat

Klinisk IT har ca. 160 medarbejdere

Mission (dette er vi sat i verden for):

Vi leverer professionel IT sammen med klinikken og til gavn for patienten

Vision dette er vores ledestjerne):

Klinikerne er glade for og trygge ved de løsninger vi leverer

Fundamentet (dette er vores dna):

Fremragende service gennem glade og trygge medarbejdere

Vores ansvar:

At hospitalet hele tiden er på forkant med nye teknologier og muligheder, som fastholder en stabil og effektiv drift på OUH. Det gør vi i tæt samarbejde med klinikken om projekter og prioriteringer og ved at samle de rigtige kompetencer, der kan koble drift og udvikling på OUH. Med fokus på det kliniknære IT, vil vi sikre sammenhæng mellem udviklingsprojekterne til gavn for klinikken og patienterne.

Vores 10 værdier i Klinisk IT

Tillid:

  • Vi lytter til og respekterer hinanden
  • Vi kommunikerer ærligt og åbent
  • Vi stoler på at alle gør deres bedste

Retfærdighed:

  • Vi opnår retfærdighed ved at følge de retningslinjer vi vælger at have
  • Vi kan stå på mål for vores beslutninger, herunder hvordan vi fordeler opgaver
  • Vi medinddrager hinanden i beslutningerne

Samarbejde:

  • Vi kender alle retningen for Klinisk IT
  • Vi samarbejder ved at løse opgaver i fællesskab
  • Vi beder om hjælp og hjælper hinanden
  • Vi prioriterer faglig sparring og at lære hinanden at kende

At arbejde hos Klinisk IT

I Klinisk IT sætter vi en stolthed i at yde en optimal opgaveløsning. Det gør vi ved at sikre stor åbenhed mellem vores funktionsområder og ved at arbejde målrettet med social kapital. Vi tror på, at stærke samarbejdsrelationer styrker trivsel og højner kvalitet og effektivitet. Det er til gavn for både klinikken og patienterne. Vi arbejder ud fra 10 værdier, som også kendetegner kulturen i vores afdeling.

OUH´s kodeks: Patienten først

OUH medarbejderskab

Hele Region Syddanmarks personalepolitiske værdier

  • Ordentlighed i det vi gør og siger
  • Vækst i fagligheden
  • Rum til fornyelse og begejstring 
APPFWU02V