Skip til primært indhold

Om os

Læs mere om Direktionssekretariatet

Direktionssekretariatet understøtter hospitalets seks direktører i deres daglige arbejde. Det betyder ofte kort reaktionstid, stramme deadlines og høje standarder for kvalitet og service. Samtidig betyder det stor variation og et spændende indblik i en kompleks organisation.  

Direktionssekretariatet løser opgaverne, så de afspejler direktionens holdninger og ønsker, men har samtidig stort fagligt råderum og rig mulighed for at sætte et aftryk på opgaveløsningen. Det er nødvendigt at være disciplineret og kunne fastholde et højt tempo i løsningen af de daglige driftsopgaver.

Alle indgår i den generelle opgaveløsning i Direktionssekretariatet, hvor vi er 28 medarbejdere inklusive kontorelev og studentermedhjælpere. Vi arbejder med sekretariatsbetjening i bred forstand, bl.a. mødebetjening, juridiske problemstillinger, klagesager samt presse- og kommunikationsarbejde.

Vi har en solid holdånd, et godt vidensfællesskab og en inddragende kultur, hvor alle får mulighed for – og forventes – at bidrage med input, respons og synspunkter.

APPFWU02V